center

Wednesday, August 3, 2011

Alhamdulillah...

Alhamdulillah... Sudah 3 hari kita semua umat islam mengerjakan ibadah puasa.. Setakat hari ini aku ok2 jer..
Cuma semalam letih sikit, sebab office ada buat renovation... Kena pindah banyak barang.. Kebetulan pulak semalam xsempat bersahur.. Terbangun lambat.. Cuma sempat minum air kosong jer..
Harini diaorang sambung lagi kerja2 memindah dan memunggah brg2.. Tapi aku xbuat pun.. Takut letih sangat mcm semlm.. Diaorg xpelah sebab semuanya cina bukan puasa pun.. Tapi nasib baik diaorang faham..
So diaorang buat kerja aku pun duduk jer lah.. Cuma tengok2 n bagi komen sikit..
So harap2 nya dapat bertahan sehingga akhir ramadhan... Xsabarnya nak tunggu raya... Macam budak2 plak eh..
Oklah, dah petang ni.. Nak prepare nak balik plak... Lain kali kita membebel lagi erk..