center

Monday, October 1, 2012

Akim plak demam..

Last week update papa demam.. hari ni plak update Akim demam.. Akim ni berjangkit dari papa agaknya.. papa alhamdulillah dah semakin ok.. Tapi belum pulih sepenuhnya lah..
Akim teruk sangat semalam satu hari dia muntah-muntah.. Sampai lembik badan dia..

Semalam nak bawa pergi klinik dia xnak.. Jadinya cuma belikan ubat jer lah..
Kebetulan semalam ada kat kampung.. Apalagi nenek ngan atok akim tu, mengelabah lah dia cucu diaorang demam.. Pastu atok pun cakap, xpayah bawa akim balik.. So bermakna harini akim xsekolah lah..

Atok kata sampai akim sihat betul baru boleh pergi sekolah.. Bukan apa takut berjangkit pulak kat budak-budak lain. Malam tadi balik pun macam berat hati jer sebab tengok keadaan akim macam tu.. 
Hiba rasa hati ni kalo tengok anak sakit...

Pagi tadi tepon nenek, nenek kata akim dah ok sikit.. Muntah dah kurang, panas pun dah kurang. Alhamdulillah.. Mungkin hari rabu nanti kalo dah ok bleh ambik akim balik.. Harap-harap nya anak mama semakin sihat n boleh ikut mama n papa balik umah n boleh pergi sekolah jumpa kawan-kawan.

No comments:

Post a Comment