center

Thursday, October 25, 2012

Salam Aidiladha

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..
Ye ye esok raya.. Tak sabar rasanya nak balik keje.. Ramai jugak yang dah balik..
Walaupun kampung dekat jer tapi tetap rasa seronok nak balik kampung..

Tapi dalam keseronokan ni ada juga kesedihan.. Perkara ni berlaku tengahari tadi.. 
Waktu aku nak gi makan terngahari.. Tengah bawa kete tiba-tiba cermin kete meletup n pecah seribu..
Masa tu ya allah punya lah terperanjat.. 

Tapi alhamdulillah xde sebarang kecederaan.. Cuma luka-luka kecil jer..
Kerete telah pun selamat dihantar ke bengkel.. apa yang aku harapkan sekarang ni, kereta tu dapatlah siap harini.. Kalo x, xbalik raya lah aku.. Hu hu sedih nyer..

SALAM AIDILADHA untuk semua..

* mood: hati tengah risau n terkejut..

No comments:

Post a Comment